R.I.P .Ni e saknade.

Dixi 15/7-08, Said 6/7-08, Rex 30/6-08. <3

Dixi.
Cassis underbara vovve! så fin och helt enkelt bäst! Trodde aldrig att man kunde känna såhär för ett hund som inte är ens eget! Men du har en stor plats i mitt hjärta, kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans... du är saknad! älskar dig hjärtat <3


Said.
Nadjas pappa! Du försvann så hastigt en dag, du betydde mkt för många och är väldigt saknad, speciellt av Nadja! Jag vet hur ont de gör att förlora en pappa, smärtan e obeskrivlig. Lova mig Said att du hjälper Nadja på vägen. Hon behöver verkligen de.

Rex. Jannes hund! Du va också en suuuper fin hund. Bara fyra år gammal va du tvungen att lämna oss.
Du är saknad. <3

Cassi, Nadja Och Janne! Jag älskar er oerhört mkt och finns med er alla. De e en tuff tid och jag kommer hålla er hand hela tiden!

rest in peace now and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0